Rabu, 26 Oktober 2011

Kata Hatiku

 
 
Dalam merasakan cinta...
kadang kala ia membahagiakan..
kadangkala ia menyakitkan...
Ingin dicintai apabila mencintai...
, hati berdebar-debar terasa apabila berdepan dengan mu...
Diriku ingin melarikan diri daripadamu..
tapi
hatiku ingin tetap bersamamu...
Apabila aku mencintai seseorang..
kaulah yang aku cintai...
apabila aku merindui seseorang...
engkaulah yang aku rindui..
.Apabila aku membenci seseorang...
engkaulah yang aku benci....
Bertentang mata dengan mu membuatkan diriku asyik berbicara dengan mu..
membuat aku aku ingin bersua dengan mu..
walau seketika cuma.
Ku simpan perasaan hatiku padamu...
ingin saja aku meluahkan...
tapi jiwa gementar menguasai diriku!!
Semakin ku simpan perasaan padamu..
semakin mekar kembang berbunga cintaku padamu..
begitu cinta Hawa pada Adam, begitu cinta Zulaikha pada Yusuf, begitu cinta Khadijah pada Muhammad.
Itulah hakikatnya cintaku padamu!!
Tidak ternilai harganya...
Itulah CINTA ku padamu..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar